wtorek, 15 maja 2012

Lacoste bag :)

Witam Was wszystkich po bardzo ale to bardzo długiej przerwie, niestety nie miałam czasu gdyż miałam komunie siostry i jeszcze kilka spraw ale już powracam i postaram się być na bieżąco :)
A w najbliższym czasie odpowiem na pytania które mi zadała my-life-my-love-my-dreams :)

A dziś przedstawię Wam torebki które mnie zachwyciły z Lacoste  są szykowne i bardzo eleganckie :)
A jak Wam się podobają ??










A jutro ruszamy z my-life-my-love-my-dreams do Rzeszowa na małe co nie co i oczywiście na zakupy :)
P.S  Mam do was pytanie jakich fluidów używacie do cery suchej ??
Dobranoc :***

4 komentarze:

  1. Faktycznie ciekawe te torby- 3 z nich chętnie widziałabym w swojej szafie. Trend sportowy jest niezwykle na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajne te torebeczki:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. torebki świetne :))
    +zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące torebki, szczególnie ta brązowa mnie zauroczyła :)

    http://zuki-berlin.blogspot.de/
    zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...