wtorek, 10 kwietnia 2012

Suchy szampon :)

Recenzja suchego szamponu :)


Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Produkt ten jest  niezwykle skuteczny i można go kupić w bardzo atrakcyjnej cenie w każdym sklepie kosmetycznym (mój zakupiłam w Rossmanie:) )! Delikatny i świeży zapach umożliwia , że aplikacja jest przyjemna. :)W trynie natychmiastowym przywraca oklapnięte włosy do życia. Po spryskaniu włosów u nasady nie trzeba wyczesywać produktu, wystarczy delikatnie roztrzepać palcami kosmyki, a po białym pyle nie ma śladu. Włosy są puszyste i miękkie, jednak utrwalone lakierem ponownie odrobinę tracą świeżość.
Dla osób które maja gęste włosy nie radziła bym ponieważ po spryskaniu jest  push up :)




 Suchy szampon Syoss dostępny jest w dwóch wariantach:
Volume Lift – dla włosów delikatnych, potrzebujących dodatkowej objetości
Anti – Grease – dedykowany włosom szybko przetłuszczającym się.
 Więcej informacji TU :
(http://www.syoss.pl/index.php?id=369)




Urodziny nawet się udały pogoda też w miarę dopisała :) a dziś mała podwóreczka :) a jutro niestety znów do szkoły chociaż nie wiem czy po dzisiaj będą siły :) :D :*
Miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. czyli ja z moimi włosami wyglądałabym jak niedorobiony pudel :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks so much for stopping by sweetie! Please join my amazing GIVEAWAY, you can win a beautiful leather clutch!

    OdpowiedzUsuń
  3. my używamy syoss'ów i jesteśmy mega zadowolone:) Zapraszamy do nas na małą dawkę inspiracji;) Pozdrawiamy FashionGames

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba muszę się w taki zaopatrzyć! : )
    bardzo fajny blog, na pewno będę tu zaglądać!
    Pozdrawiam :)
    annefromwonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam i jestem bardzo zadowolona. już nie muszę myc włosów codziennie :)
    pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tą firme, wlasnie myslalam co do za produkt i chyba się skusze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam "suchych szamponów", ale myślę, że to fajne wyjście w kryzysowej sytuacji ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji używać suchych szamponów, ale chyba czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy nie miałaś problemu z tym, że uciekało Ci powietrze z butelki ?
    Dwie koleżanki miały z tym problem, jak ich pytałam o opinie.

    z suchych szamponów próbowałam takiego, który jest dostepny tylko w aptece, ale jest dość drogi.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nic takiego nie zauważyłam ale zwrócę na to uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...