niedziela, 8 kwietnia 2012

Jo !!! Jo!!!

WooooooWooooooooooWooooooooW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hej hej co to były  te 2 godz :D:D:D a tak wieczór zapowiadał się nudnie :)
Teraz siedzę i oglądam jakiś film na TVP1 i zastanawiam się nad samą sobą hahahahaha :D:D:D:D:D
Ciekawa jestem co mój sen oznaczał (a był bardzo dziwny) mianowicie śnił mi się staruszek obdarty w jakieś stare ciuchy i powiedział pewne słowa"i w tym śnie powiedział jedno mądre zdanie"  a tu taka niespodzianka wieczorem hahahahaha :D
Ale już kończę z opowiadaniem mojego pięknego dnia a mam dla Was kilka stylizacji z neta  :) :



Muszę ale to muszę nabyć tą spódnicę :D








Życzę miłej nocy i jutrzejszego mokrego Dyngusa !!!! :D
Buziaki :)
Na dobranoc piękna nutka :)


http://www.youtube.com/watch?v=CWm7yp9pGRM

5 komentarzy:

  1. Thanks so much for stopping by sweetie! Please feel free to check my amazing GIVEAWAY, you can win a beautiful leather clutch:)
    P.S. I JUST FOLLOWED BACK!:x

    OdpowiedzUsuń
  2. supeeer <3

    zapraszam do siebie;))

    OdpowiedzUsuń
  3. widze, że podobają Ci się podobne rzeczy jak mi :)
    też marzy mi się maxi spódnica - mierzyłam pare, ale wyglądałam troche komicznie bo jestem dość niska.

    dodaje do obserwowanych, bede tu wpadać :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze jej nie mierzyłam, bo jeszcze jej w Stalowej Woli nie widziałam ale myślę że za nie długo będzie. I że będzie pasować bo jestem wysoka tak ze jestem dobrej myśli :D

      Dzięki:)

      Usuń

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...