czwartek, 5 kwietnia 2012

Bociek :D

Hej wracając z dzisiejszych świątecznych zakupów zobaczyłam pierwszego w tym roku bociana  :)
A jak tam u was są już bociany ??
Jak będzie taka sama pogoda w niedziele i poniedziałek  to ja dziękuje za takie święta ... :/

A dziś dodaje kilka stylizacji które zauroczyły mnie :)     :













haha a tu są ulubione buty naszych chłopaków (a mamy ich no.. sporą gromadkę bo aż 25)


Zaczynam lubieć te spódnice wcześniej jakąś za nimi nie przepadałam, ale teraz jestem na wielkie TAK :D




Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. jasne, ja już dodałam :)
    świetne styliaacje !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te stylizacje :) czwarta podoba mi się najbardziej:)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...