środa, 4 kwietnia 2012

Zakupy :D

Zakupy czyli to co najbardziej lubimy :)


W ubiegłym tygodniu wybrałam się na zakupy chociaż miałam jechać w sobotę ale niestety pogoda nie dopisała i byłam zmuszona jechać w piątek :(  Moje poszukiwanie miętowych spodni udało się pomyślnie chociaż mam na oku jeszcze jedne białe :) Na szybko wskoczyłam do Croppa i kupiłam białą zwykła koszulkę (które moim zdaniem pasuje do wszystkiego i są wygodne)

Na tej fotce widać kolor niestety na innej lepsze nie wyszedł :(

Bluzka- Cropp
Spodnie - Yups!

A do tego jeszcze jeden zakup z kiedyś tam na upalne ciepłe dni :)
W sam raz na nasz wyjazd z A :)

Spódnica- Reserved



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...