poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Christian Dior

Witam wszystkich bardzo serdecznie dziś przedstawię wam kilka inspiracji od Christiana Diora,
jest to projektant bardzo znany ze swoich perfum jak i innych rzeczy.
Miałam ostatnio piękną perfumę od Diora była śliczna


Chyba muszę się wybrać po jeszcze jedną buteleczkę bo się już za nią stęskniłam :)
 A tu kilka pięknych torebek z kolekcji Ch. Diora :




Moja miłość porostu się w niej zakochałam :)











Przeglądając oficjalna stronę napotkałam jeszcze piękne cudeńka . Coś co kochamy najbardziej a mianowicie nasze kochane szpileczki :)

Czyż nie są cudne ??





 

I jak Wam się podobają ???
 Mnie zachwyciły brązowe sandałki ze skóry węża :)

P.S Andzia kiedy jedziemy na zakupy po nasze szpileczki :D ????

5 komentarzy:

  1. jedziemy, jedziemy jak mi się pieniądze zaczną mnożyć :D aaah szpileczki, kiecki mmm musimy w końcu kupić jakieś cudeńka :***

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i torebki boskie *.* a J'adore uwielbiam <3
    zauważyłam tylko, że na tym zdjęciu perfum co dodałaś jest podróbka, dlatego jak będziesz zamawiać w internecie to zwróć uwagę na logo podróbki mają takie szarawe z napisem Christian Dior a oryginał ma złote logo z napisem Dior :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotka jest z internetu :) bo moją buteleczkę gdzieś zapodziałam :)
      Dzięki za cenną informację :) :D

      Usuń
  3. Thank you for visiting my blog!

    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...