piątek, 13 kwietnia 2012

Witam !!
Ostatnio miałam kilka wyjazdów do StW w poszukiwaniu dobrego chirurga dentysty bo niestety wyrosły mi zęby mądrości i muszę szybko ich usunąć. Po poszukiwaniach wskoczyłam na małe zakupy do city parku o to kilka rzeczy które kupiłam ;






 Nie obeszło się też bez żadnych błyskotek , wręcz uwielbiam pierścionki i inne drobiazgi :)
Ehhh no już mam sporą kolekcje :D








Hmmm białe spodnie na które polowałam już w tamtym roku i w końcu ich kupiłam ;D






W końcu znalazłam piękny czerwony portfel
mały i podręczny.
A co najważniejsze słyszałam że z czerwonego portfela nie uciekają pieniądze :D

3 komentarze:

  1. też poluję na jakieś ładne, dobrze skrojone białe rurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rurki kupiłam w mrówce w dostępnej cenie i nie narzekam na nie :) Ładnie są skrojone a co najlepsze ładnie się układają i nigdzie nie odstają :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...