sobota, 7 kwietnia 2012

Ćwieki ! :)

 07.04

Hej właśnie wróciłam z S. a byłam tam po mojego pysznego torta na  moją 19-stkę która będzie w Lany Poniedziałek ale się będziemy lać :D

Ostatnio buszując :) po stronach znalazłam kilka inspirujących stylizacji . Głównym motywem są ćwieki buty,kurtki spodnie i torebki.
Jedno co mi się nie podoba są buty z ćwiekami takie jak tu na tym obrazku:







Co o nich sądzicie Wy ???


A tu reszta moich inspiracji które kocham w tych łączeniach :
A ja uciekam bo muszę jeszcze jechać do K  a tak mi się nie chce :/






9 komentarzy:

  1. Buty nie są fajne, ale torebki, paski itp. są super !
    Fajny Blog ! Dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie :D
    http://zwyklaniezwykla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. <3<3 uwielbiam motyw ćwiekowy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet fajnie wyglądają te buty

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey! I just found your blog and I think it's pretty amazing, well structured and with a lot of inspiring posts:)
    If you want we can follow each other, I would be very glad to have you as my new friend!:X
    I also have an amazing GIVEAWAY on my blog, please check it out:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też się nie podobają :D Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie punkowe elementy:)

    OdpowiedzUsuń

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...