środa, 4 kwietnia 2012

Prezenty :)

Lubię niespodzianki :)


Każdy kto mnie zna od strony robienia zakupów chyba czasami się zastanawia czy ja nie jestem od nich uzależniona . Uwielbiam robić zakupy w UK i IRL z racji tego ze po prostu maja tam rzeczy do noszenia a nie jak u nas rzeczy które się rzuca w kat . !!!! Jeżeli nie mam jak się dostać 'tam' zlecam zakupy innym osoba :)
Z racji tego ze nas odwiedził P. przywiózł mi koszulkę o zajebiaszczym kolorku 'koralowym' z motywami Paryża (uwielbiam ten kraj za zabytki za ciuchy a przede wszystkim za ludzi i za oczywiście JEDZENIE) :D <- to jest najważniejsze :) i dostałam tez torbę z motywem kobiety w okularach wsam raz na sobotnie zakupy (to już nasza tradycja Z A robienie zakupów w wielka sobotę :D) p.s jeżeli pogoda dopisze :)



PARIS <3



i kilka par butów które nabyłam z IRL (tu są nie wszystkie) :

Dunnes

Dunnes


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...