wtorek, 3 kwietnia 2012

Outfity

Outfity na imprezkę :)


To że za nie cały tydzień tzn W LANY PONIEDZIAŁEK (09.04) zbliżają się moje urodziny niestety 19-ste :D i wyruszamy na imprezkę poszukałam na necie kilka Outfitow które mogą się przydać jeżeli nie znajdę mojej sukienki (koronkowej białej) to może na którymś z tych się odwzoruje  :)












I jak się podobają ????

Niestety jutro też nie idę do szkoły gdyż 'małe co nieco' nie pozwala mi się pokazywać ludziom publicznie w świetle dziennym ;(:(:(:(:(:( mam nadzieje ze tabletki pomogą bo jak nie to marny los ze mnie będzie załamka totalna :(:(  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DLACZEGO JA AKURAT W TYM TYGODNIU HMMM ???????????????????????

Dobranoc :* Karaluchy pod poduchy !! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...