środa, 18 kwietnia 2012

Rokowe szpileczki :)

Hej !!! 

U mnie w dalszym ciągu zimno i pochmurno nie wiem co z tą pogodą się dzieje już myślalam ze w tym tygodniu będzie ładna ciepła pogoda a tu taka niespodzianka i dalej jest zimno :(:(

Dziś mam dla Was kilka fotek szpilek które po prostu uwielbiam mam nadzieje ze Wam też się spodobają :)







Szperając w internecie za poszukiwaniem jakiś fajnych szpileczek z kolcami napotkałam się na filmik. Który przedstawia jak samodzielnie można takie cudeńka wykonać :

Pod spodem jest podany filmik do którego zachęcam do oglądnięcia :)

 http://www.youtube.com/watch?v=0Sp-9jLKB60&feature=player_embedded


'Przepis' na wykonanie bucików :)

 Przygotuj czarne szpilki, mogą być one matowe, połyskliwe lub wzbogacone brokatem. Rozplanuj rozmieszenie "kolców ", które nabędziesz np. w Internecie (około 20 złotych za 50 sztuk). Nie zapomnij o wiertarce z cienkim wiertłem.

 Na początek wyznacz miejsca, w których chcesz przymocować kolce. My proponujemy pięty lub czubki paców. Generalnie konwencja zależy tylko od twojej wizji. Następnie przewierć wiertarką dziurki - Uwaga! Upewnij się, że twoje palce są z dala od wiertła! Następnie rozkręć kolce, przedłuż ich końcówki przez otwory i poprzykręcaj kolce. Jeśli chcesz kolce na obcasie, lub całej koturnie wybierz mocny klej i poprzyklejaj kolce. Gotowe!

Miłego wieczoru dla wszystkich :* :* :)


15 komentarzy:

  1. świetne :)


    zapraszam w wolnej chwili:) http://crimsonhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu boskie!! zapraszam do Nas.obserwujemy?:)
    A

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jednak bałabym się że uszkodzę buty, nie wierzę w swoje umiejetności manualne ;P
    zapraszam do obserwowania
    http://olainheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie buty :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie podobaja mi sie te buty z kolcami :) ale nie wiem czy mialabym odwage sama brac sie za zrobienie czegos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jakos nie potrafię się do nich przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super.bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak mówiłam mam dla ciebie coś :))
    zapraszam cie do zabawy "TAG 11 pytań" szczegóły na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing shoes!!! I'm crazy about them :)

    www.kukamaria.blogspot.pt

    Kisses *CB*

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz,że ostatnio na te trzecie polowałam ;d
    +zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. o boze cudne,piekne,boskie... az brakuje mi przymiotnikow zeby je okreslic:D super wygladaja tylko maja jedna wade... cwieki na butach niestety odpadaja w szczegolnosci od wewnetrznej strony stopy bo niechcaco przy chodzeniu mozemy je obcierac o siebie... ale wygladaja cudnie :)
    i z checia zaoobserwuje :D

    OdpowiedzUsuń

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...