czwartek, 14 czerwca 2012

 :)

Przeglądając stronki na internecie napotkałam piękne bandażowe  sukienki do których na początku nie byłam przekonana ale po pewnym czasie zrozumiałam ze są naprawdę śliczne .
I coś mi mówi ze już chyba znalazłam swój kształt sukienki na najbliższa imprezę  ale  to jeszcze do niej kawałek czasu .





Znalazłam jeszcze kilka świetnych sukienek na lato , ale wątpię czy się przydadzą jak mamy takie piękne deszczowe lato ... :/






w sobotę następne weselicho ale tym razem z J :D
ciekawe czy znowu mi się poszczęści i znowu złapię welon :D

6 komentarzy:

  1. Piękne sukienki!A.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne bandażowe sukienki i jeszcze te pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki są śliczne ja najbardziej lubię asymetryczne ale bandażowe też są boskie :) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Lato jeszcze sie nie zaczęło. cierpliwości, będzie ładnie. Ja w to wierze :D

    OdpowiedzUsuń

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...