poniedziałek, 18 czerwca 2012

New In This Week

Gorsety :D

Dziś była piękna pogoda i postanowilysmy sie wybracrowerami  z A. na gofry do Rudika :)
droga była ciężka ale już dawno nigdzie nie wychodziłyśmy razem z domu :)

Od dziś zrobiłam się wielką fanka gorsetów oto kilka z nich ze sklepu TOP SHOP :






Weeked minął ciekawie w sob byłam a weselu u kuzyki wesele było super było dużo ludzi których dawno nie widziałam :) aaa ... i znów miałam to szczęście złapać welon ale nie załuje bo pan młody był naprawde ok tylko szkoda ze o 3 lata młodszy :D niestety fotek nie mam ale za to bedzie film którego nikomu nie pokaże hahaha bo ... wstyd :D

Miłego dnia :D

5 komentarzy:

  1. Świetne gorsety, szczególnie te kwiatowe! Chcę wszystkie:D A.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten w czarne kropeczki mi się mega podoba~!

    OdpowiedzUsuń
  3. omg! kocham wszystkie!!!!! J. zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dwa przedostatnie gorsety są nieziemskie! :]

    OdpowiedzUsuń
  5. That first bustier is amazing. Love the print.

    Sheinside GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...