niedziela, 21 października 2012

Wracam !!!! :D:D:D

Hej kochane dziewczyny !!!!

Przepraszam ze troszeczke opuscilam bloga ale to totalny brak czasu w czerwcu bylo poprawianie ocen w lipcu/sierpniu staz budowlany :D

Ale teraz już postanowiłam być z wami do MATURY ;/ i po maturze :D
Dzisiejszy wieczór miałam spędzić na rysowaniu projektu domu ale z racji tego ze dziś jest niedziela a niedziela to dzień odpoczynku wiec ja na to przeznaczam a w tle gra mi nowa piosenka P!NK - TRY po-prostu jest świetna chyba już mi leci 5 jak nie 6 raz:) tak że polecam jak chcecie o czymś ważnym pomyśleć... :)





A jak tam u Was jesienna pogoda ??? U mnie jest Złota piękna jesień pogoda jest śliczna !!!
Buziaki !!! :D

1 komentarz:

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...