środa, 24 października 2012

Hej kochane :)

Nie dawno znalazłam bardzo fajna stronkę http://allani.pl  zalogowałam się i tyle ale dziś znalazłam chwilę czasu i postanowiłam ją odwiedzić .
Można robić tam przeróżne stylizacje.


A o to moje 3 stylizacje które


Sukienka - Little Mistress
Szpilki -Charlotte Olympia
bransoletka  - YES (yes.pl)
kopertówka - Alexander McQueen
 

 czapka - New Yorker,
szorty -  Pull&Bear
trampki - Vans


sukienka - nelly.com
buty - stylowebuty.pl
kopertówka - Alexander McQueen
perfuma - Calvin Klein 
pierścionek -Tally Weijl




To był mój pierwszy raz robienia stylizacji więc bądźcie wyrozumiałe :) :D
A wy macie z ta stronką do czynienia ??

Dobranoc :****



2 komentarze:

  1. nie znam tej stronki, ale na pewno odwiedzę:)pierwsza stylizacja najlepsza, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że w wolnym czasie odwiedzę.Świetne stylówy ;)

    OdpowiedzUsuń

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...