niedziela, 1 lutego 2015

Halooooo 馃槂








Powr贸t i kilka zmian ... 馃槂馃槝








Dzie艅 dobry moje dziewczynki ostatni raz pisalam do was 24.10.2012 i od tamtej pory mine艂o kilka 艂adnych miesiecy. Sama nie wiem kiedy zlecia艂y ... 馃樁


u mnie zasz艂o kilka konkretnych ZMIAN ... ale o tym w przysz艂ych notkach ... 馃槂 mam nadziej臋 偶e za nied艂ugo podziel臋 si臋 z wami nowinkami hihi




 Na blogu b臋dzie kilka zmian b臋d臋 pisa膰 o moich podr贸偶ach, zakupach, kosmetykach , diecie ,muzyce troch臋 o 偶yciu prywatnym i oczywi艣cie o modzie 馃槉.


  A na dzi艣 na ten mro藕ny a zarazem s艂oneczny dzie艅 piosenka Ellie Goulding Love me like you Do z filmu 50 twarzy Greya na kt贸ry mam zamiar i艣膰 馃槉













Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Podklady

Chce z wami podzieli膰 si臋 recenzja o pok艂adach kt贸rych u偶ywa艂am i kt贸re u偶ywam do tej pory. Osobi艣cie mam cer臋 mieszan膮 ze sk艂onno艣ci...