sobota, 7 lutego 2015

DIETA

 

Dieta cud ... jak schudnę będzie cud  ... 

 

 Wiele z nas stosuje diety by się podobać ale najważniejszą rzeczą jest zęby podobać się samej sobie . 
Zażywamy tabletki przyspieszające spalanie tkanki tłuszczowej, i na redukcje wagi. 
Jednak moje drogie panie to nic innego jak nabijanie nas w butelkę .
Ja również stosowałam tabletki na spalanie i na redukcję wagi .

Na spalanie stosowałam  THERMO SPEED EXTREM...




(   hermo Speed Extreme®to opracowana naukowo, kompleksowa kompozycja najaktywniejszych termogeników pokarmowych - tyrozyny, synefryny, epigalokatechiny (EGCG), piperyny i kofeiny. Wyraźnie ułatwia redukcję tłuszczu zapasowego i jednocześnie rozwój suchej masy mięśniowej, czyli kształtowanie perfekcyjnej definicji ciała i ekstremalnych zdolności wysiłkowych. Przeznaczony jest przede wszystkim dla sportowców z dyscyplin sylwetkowych i z limitami wagowymi jako środek wspomagający pracę nad osiągnięciem najwyższej formy startowej oraz wszystkim chcącym pozbyć się Trudnych do redukcji pokładów tkanki tłuszczowej .  )


 ... przyznam sie szczerze nie ćwiczyłam myślałam ze będę łykać a samo się zrobi.
Niestety po takim łykani źle było do tych tabletek tzw spalaczy potrzeba bardzo dużo ćwiczyć może wtedy coś osiągniemy   ...

Następnym moim specyfikiem była dieta 3D CHILI 
na meila dostałam przepisy do których miałam sie stosować razem z tabletkami (rano po poludniu wieczor ) kazda inny kolor.zaczęłam tez ćwiczyć razem z tabletkami. Po tabletkach nic nie czułam do przepisów stosowałam sie ale na mnie nic nie działało !!!!! Niektóre byly nawet dobre. 

Ale najlepsządieta są ćwiczenia (bieganie robienie brzuszków chodzenie na spacery z pupilami) i oczywiście MŻ (czyli mniej żryć hahaha ) jedzmy 3 razy dzienie a wszystko bedzie ok .
I będą widoczne rezultaty już po miesiącu jak u mnie :)


Buziaczki :*:*

1 komentarz:

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...