wtorek, 3 lutego 2015

Perfumy

Każda z nas uwielbia pachnieć używamy do tego wód perfumowanych, różnych mgiełek. Jest ich  tysiące i kiedy staniemy w perfumerii i zaczynamy je wąchać i nie wiemy która wybrać :)
Moja ulubiona to  J'adore Diora już kiedyś o niej pisałam. Zapach jest trwały a przede wszystkim  pięknie pachnie to już moja 2 :D



Następna z kilku którą dostałam to Pleyboy Pin Up to intrygujący i tętniący seksapilem zapach dla kobiet odważnych :)
 (jak gdzieś to przeczytałam) :D


Również Calvina Kleina Euphoria Blossom która również jest trwała i ma świetny uwodzicielski zapach.
Wypróbujcie również Eternity Summer  Calvina Kleina - to kwiatowa wodna perfuma wydana w 2013 roku. ✔

2 komentarze:

  1. uwielbiam si - Armaniego

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przez jakiś czas używałam tych samych perfum, ale... nie pamiętam ich nazwy. :c na Gwiazdkę dostałam perfumy z Pumy, pachną pięknie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...