wtorek, 3 lutego 2015

Podklady




 Chciałam wam przedstawić  kilka kosmetyków do makijażu których już używam od kilku miesięcy. Pierwszy produkt to podkładu marki REVLON COLORSTAY 24 HRS odcień 180 SAND BEIGE.  jest  produktem beztłuszczowym i nie zatyka porów ale osoby która maja suchą skore 
odradzam gdyż ją wysusza.






Następną rzecz  to kolektor  MEYBELLINE NEW YORK AFFINITIONE odcień 02 NATURAL który również spisuje sie na 5+ bardzo dobrze spisuje się na cienie pod oczami.



Następnymi podkładami  jest LOREAL INFALLIBLE 24H i RIMMEL WAKE ME UP I tu wielkie hmmm ... Oceniam je równo bo tak samo jak dla mnie się spisują :


Może zacznę na razie od minusów a wiec
  • miał być to podkład który kryje 24h
  • miał kryć przez 24h niestety już po ok 8 h ścierają się
  • Kolory niestety po nałożeniu  ciemnieją
  • cena zbyt wysoka 
  • szklane opakowanie
a teraz zalety :
  • dobrze kryjący
  • pompka 
  • nawilżający
Dla skóry która chce sie troszeczkę błyszczeć  może się spisać ale jak na razie
dla mnie jest za ciemny może wrócę do niego latem kiedy skóra będzie muśnięta słońcem


Następny fluid jest mało znanej firmie (może dla mnie) LUMENE odcień 3 PERFEKT BEIGE AURINKOKAAKAO dla skóry normalnej.



PLUSY :
  • nawilża
  • wyrównuje niedoskonałości 
  • dobrze kryjący 
  • nadaje świeże wykończenie 
  • a co najważniejsze jest bardzo długotrwały  
  • zapach
MINUSY
  • po nałorzeniu troszeczke ciemnieje ale nie bardzo 
Jest z wyciagu malin moroszki dodatkowo chroni przed czynnikami zewnętrznymi.
Pigmety zawarte w podkładzie nadają naturalny wyglad.
Nie zaiera para benów
(Informuje na sprzedawca)

 A wy jakie macie swoje ulubieńce ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...