wtorek, 23 października 2012

Hej !!! :* 

Na początku chciałam powiedzieć ze jestem bardzo zdenerwowana faktem ze wczoraj od godz 20:00 do 00:00 siedziałam i rysowałam 2 projekty a dziś nauczyciel mi go nie uwzględnił bo nie został oddany w terminie brrrrr !!!!! :/  ale co poradzić będą  następne  i będę uważać na terminy :)


A teraz chciałam się Wam dziewczyny pochwalić jaki miły zaszczyt spotkał mnie w sierpniu ... zostałam chrzestna po raz pierwszy i myślę ze nie ostatni chrzestna :D  o to tego małego słodziaka : :*:*

                                                               
                                                            Mam już 16 miesięcy :D


 Kurcze dziewczyny mówię Wam przeżycie jest nie złe :D ale następnym razem mam nadzieję że trema mi odpuści :)



A za niedługo już Mikołaj i trzeba szykować prezent ale dla takiego słodziaka to sama przyjemność :D

A co tam u Was słychać ??
 Ja zaraz mam randke z zeszytem do niemieckiego napewno bedzie ciekawa :)
Dobranoc :***





2 komentarze:

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...