poniedziałek, 19 marca 2012

:)


Małę co nieco :)


Wyjazd na pizze udał się i na jeden malutki dzień odpuściłam sobie dietę ale dzisiaj to zrzuciłam i postanowiłam ze jak będę mniec czas w czwartek jadę tez na aerobik wodny jest zajebiście :D polecam :) a później spotkanie z D i M i jeszcze kilkoma ale tamci to jacyś tacy nie fortuni, i pogorszyłam wczoraj mój stan chorobowy :( i dziś przypuszczam ze tez :(:(
A w szkole masakra z poniedziałku dali nam od razu 2 spr tak zryte ze nikt prawie nic nie napisał ehhh ta szkoła mnie dobija ....
A jutro 6 lekcji a po jutrze I dzień Wiosny i jedziemy z Lauferkiem na wiosenne zakupy bo odezwał się w nas ten zakupoholizm wiosenny :)

P.S Lubie te nasze wyprawy na miasto i 'miasto ' hahahahahahha

:*:* Dobranoc :*:*

A to dziś moje niecałe zakupy reszta jutro :D



Odżywka która mi poleciła moja pani fryzjer na baaaaaardzo ale to bardzo zniszczone włosy :

Następna szminka ahhh to nawilżenie ust :D     (moje nowe hobby zbieranie szminek :D  w tamtym roku były lakiery do paznokci :D )








i jeszcze mały nabytek zamówiony tydz temu z Avonu ale powiem szczerze myślałam ze to coś będzie znacznie lepszego tzn ze odrobinki brokatu będą się mienić no ale niestety sa bardzo niewidoczne  jedyny plus że  nawilża i się szybko wchłania :


papapa :*:*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...