niedziela, 4 marca 2012

Dunnes Stores

Jest niedziela i jak zwykle mi się nie chce uczyć ehhh. Siedzę i przeglądam strony z nudów i szukam fajnych rzeczy :) które można tu opublikować . Znalazłam fajne rzeczy na www.dunnes.ie


                                                Edge to edge jacket

                                                      Ella cardigan

                                                        Cornelli Top


                                                       Beaded top

                                                   Lace front shell top

                                           

                                                           Fitted blazer

 

                                                     Tailored shorts

                                                                        Spot dress
Strasznie lubię ten sklep chyba mam cała szafę sukienek z tego sklepu fajnie się układają i są wygodne :)


Ja już żyję przyszłym tygodniem i się już umówiłam na małe co nie co jak to ja hahaha :D  Więc Sylwuś do soboty :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...