środa, 28 marca 2012

Sukienki :)

Rozkloszowane sukienki !

 

Rozkloszowane sukienki znów wróciły do łask! Seksownie podkreślają talię oraz eksponują roztańczone nogi. Przylegająca do ciała góra, mocno zaznaczona talia i rozkloszowany, tańczący wokół sylwetki dół. Sukienki te są bardzo uniwersalne, zawsze modny, a przede wszystkim bardzo seksowny.
 Świetnie prezentują się w połączeniu z klasycznymi dodatkami :
 prostymi czółenkami, małą torebką oraz sznurem pereł na szyi.


 Miałam taką okazję i kupiłam w UK właśnie tą rozkloszowaną sukienkę w ubiegłe wakacje :) ale jeszcze nie miałam jej okazji założyć, myślę ze za niedługo już będzie jakaś okazja do założenia jej :)






:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...