sobota, 17 marca 2012

Wiosna !!

Hura w końcu Wiosna !!!!! cieplutki weekend niedawno wróciłam z wycieczki rowerowej  z DC bo chciałam sobie kopić szybko maskę do włosów bo we wtorek byłam u fryzjera i mam piękny kolor naprawdę lubię go :D no ale ucierpiały na tym włosy i muszę i zregenerować no ale niestety widzę ze będę musiała się wybrać w pon albo we wt do STW bo maski ani żadnej odżywki nie było i będę musiała dziś przeżyć na resztkach no i  właśnie jestem ku końcowi ze sprzątaniem i murze się streszczać bo później przychodzi Laufuś i będziemy drinkować :D i zajadać się pizzerinkami :)





A jutro wybieramy się z dziewczynami do Karczmy hahaha radze się dziewczyny dobrze ubezpieczyć :D:D:D

Miłego weekendu :)*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...