sobota, 3 marca 2012

Kosmetyki I

A o to moje niedawno zakupione cudeńka :




Serum - AVON
Serum na suche i zniszczone końcówki do każdego rodzaju włosów .
Przyznam się szczerze pierwszy raz go próbuje bo słyszałam o nim same pozytywne rzeczy że jest dobry wiec próbujemy bo moje włosy naprawdę czegoś dobrego potrzebują :)






Planet Spa - AVON

Maseczki do twarzy :
zielona- Śródziemnomorska maseczka do twarzy z oliwek
szara- maseczka błotna z minerałami z Morza Czarnego
różowa- wygładzająca maseczka do twarzy




Z tej firmy mam już parę rzeczy i muszę przyznać ze ta firma się spisuje .
Zaopatrzyłam się w Mleczko do ciała i skóra po nim jest rewelacyjna miękka i nie jest wysuszona. Peeling do ciała to samo rewelacja :)

Mleczko do ciała:

Krem do ciała z odrobinkami:


Szminka - RIMMEL 700

Szminka koloru ''nude''
kolor fajnie dopasowuje się do ust ładnie pokrywa.


Szminka - EVELINE
Ciepły róż w sam raz na zbliżające się małymi kroczkami lato :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podklady

Chce z wami podzielić się recenzja o pokładach których używałam i które używam do tej pory. Osobiście mam cerę mieszaną ze skłonności...